#daleryusuf

Posts tagged on #daleryusuf

Top Posts Recent Posts

Top Posts

Dimana irwan... Haaaa.. haa.  Tak sangka org komen dan  DM tanya aku mana irwan,  tu maknanya watak dia x tak penting , ada ke takde menyemak je,  yg sebenarnya aku dah kidnap  dia nak buat laki,  aku kan benci dia so maknanya dia jodoh aku... 👅👅👅👅 muuuheeee... heee.... Jangan marah #janganbencicintaku 
#irwan mana
#irwancikkpunya 
#daleryusuf 
HATE ME NOT.

Dimana irwan... Haaaa.. haa. Tak sangka org komen dan DM tanya aku mana irwan, tu maknanya watak dia x tak penting , ada ke takde menyemak je, yg sebenarnya aku dah kidnap dia nak buat laki, aku kan benci dia so maknanya dia jodoh aku... 👅👅👅👅 muuuheeee... heee.... Jangan marah #janganbencicintaku #irwan mana #irwancikkpunya #daleryusuf HATE ME NOT ...

I suke ayat iman mase ni...betul ape yg iman ckp tu..jgn bangga sangat dengan ape yg kite ade..kalau allah nak tarik balik..bile2 mase je die leh ambik...
.
.
Tp part yg nak pulangkan blk ni..i rase lawak gile..padan muke naim..lengkap..kene tampa ngan tangan sendiri..kene hempuk n kene tendang..hahahaha..hambik kau...😂😂😂...
.
Sape yg jd cam iman ni..sile buat camne iman buat ni tau..baru puas ati ...
.
Lg satu iman selamber je langkah kusi camtu....same je perangai die ngan qila ngan hani..suke main lompat2 nak duk atas kusi hehehe
.
#Trowback 
#enciksuamimatsalihcelup 
#imanamani
#ianhadif
#NelydiaSenrose 
#daleryusuf 
#episod1
#2017
#bileTDrindu.

I suke ayat iman mase ni...betul ape yg iman ckp tu..jgn bangga sangat dengan ape yg kite ade..kalau allah nak tarik balik..bile2 mase je die leh ambik... . . Tp part yg nak pulangkan blk ni..i rase lawak gile..padan muke naim..lengkap..kene tampa ngan tangan sendiri..kene hempuk n kene tendang..hahahaha..hambik kau...😂😂😂... . Sape yg jd cam iman ni..sile buat camne iman buat ni tau..baru puas ati ... . Lg satu iman selamber je langkah kusi camtu....same je perangai die ngan qila ngan hani..suke main lompat2 nak duk atas kusi hehehe . #Trowback #enciksuamimatsalihcelup #imanamani #ianhadif #NelydiaSenrose #daleryusuf #episod1 #2017 #bileTDrindu ...

Dia Pun Nak Masuk Jarum Jugak Mamat Ni  Tau Ishhh Geramnya Dengan Irwan Kacau Je...hehe...
#JanganBenciCintaKu #NienaBaharum 
#DalerYusuf #KecamHusna #KecamIrwan #SlotAkasia #TV3malaysia #Irwan #Husna.

Dia Pun Nak Masuk Jarum Jugak Mamat Ni Tau Ishhh Geramnya Dengan Irwan Kacau Je...hehe... #JanganBenciCintaKu #NienaBaharum #DalerYusuf #KecamHusna #KecamIrwan #SlotAkasia #TV3malaysia #Irwan #Husna ...

Most Recent

🚘
.
.
#daleryusuf
#actor
#model
#daleryusuffans4ever
#Monday
.
.
#Repost from @daleryusuf - 
Fun fact: I always enjoy doing my evening walk around KL. How about you guys?
.
👟: @pedroshoes_official.

🚘 . . #daleryusuf #actor #model #daleryusuffans4ever #Monday . . #Repost from @daleryusuf - Fun fact: I always enjoy doing my evening walk around KL. How about you guys? . 👟: @pedroshoes_official ...

.
Get fit in 7days with Trufitz! 
1 box RM59 sahaja exc postage❤
Beli 3 boxes harga special
.
Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ?
.
JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️
.
.
‼️ORDER NOW NOW NOW‼️
📲0169965375
📲0169965375
📲0169965375
.
.
.
#ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted.

. Get fit in 7days with Trufitz! 1 box RM59 sahaja exc postage❤ Beli 3 boxes harga special . Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ? . JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️ . . ‼️ORDER NOW NOW NOW‼️ 📲0169965375 📲0169965375 📲0169965375 . . . #ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted ...

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥
.
.
Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ .
💋
.
Get fit in 7days with Trufitz! 
1 box RM59 sahaja exc postage❤
Beli 3 boxes harga special
.
Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ?
.
JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️
.
.
‼️ORDER NOW NOW NOW‼️
📲0169965375
📲0169965375
📲0169965375
.
.
.
#ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted.

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥 . . Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ . 💋 . Get fit in 7days with Trufitz! 1 box RM59 sahaja exc postage❤ Beli 3 boxes harga special . Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ? . JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️ . . ‼️ORDER NOW NOW NOW‼️ 📲0169965375 📲0169965375 📲0169965375 . . . #ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted ...

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥
.
.
Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ .
💋
.
Get fit in 7days with Trufitz! 
1 box RM59 sahaja exc postage❤
Beli 3 boxes harga special
.
Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ?
.
JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️
.
.
‼️ORDER NOW NOW NOW‼️
📲0169965375
📲0169965375
📲0169965375
.
.
.
#ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted.

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥 . . Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ . 💋 . Get fit in 7days with Trufitz! 1 box RM59 sahaja exc postage❤ Beli 3 boxes harga special . Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ? . JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️ . . ‼️ORDER NOW NOW NOW‼️ 📲0169965375 📲0169965375 📲0169965375 . . . #ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted ...

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥
.
.
Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ .
💋
.
Get fit in 7days with Trufitz! 
1 box RM59 sahaja exc postage❤
Beli 3 boxes harga special
.
Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ?
.
JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️
.
.
‼️ORDER NOW NOW NOW‼️
📲0169965375
📲0169965375
📲0169965375
.
.
.
#ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted.

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥 . . Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ . 💋 . Get fit in 7days with Trufitz! 1 box RM59 sahaja exc postage❤ Beli 3 boxes harga special . Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ? . JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️ . . ‼️ORDER NOW NOW NOW‼️ 📲0169965375 📲0169965375 📲0169965375 . . . #ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted ...

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥
.
.
Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ .
💋
.
Get fit in 7days with Trufitz! 3 Boxes RM170 ❤
.
Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ?
.
JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️
.
.
‼️ORDER NOW NOW NOW‼️
📲0169965375
📲0169965375
📲0169965375
.
.
.
#ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted.

BIAR GAMBAR BERBICARA‼️🔥 . . Alhamdullilah! Positive Feedback from our customer❤ . 💋 . Get fit in 7days with Trufitz! 3 Boxes RM170 ❤ . Korang tunggu apa lagi tu? Takkan nak tengok je orang lain cantik letops macam @missfazura ? . JOM CANTIK LUAR DLM MCM @missfazura DGN TRUDOLLY, VDOLLY & TRUFITZ! 💕 FREE TSHIRT LIMITED EDITION TRUDOLLY‼️ . . ‼️ORDER NOW NOW NOW‼️ 📲0169965375 📲0169965375 📲0169965375 . . . #ladyqissquad #promo #freegift #trufitz #trudolly #fattzura #trufitzshahalam #trufitzsubang #trufitzklang #vdolly #atikahsuhaime #trudollybyfazura #bukanbiasabiasa #trudollykl #trudollyshahalam #freecod #fazura #abbyabadi #daleryusuf #topimerah #aliffaziz #bellaastillah #cantforgetme #cepatkurus #letscantik #kurussihat #tipsdiet #tipskurus #agentwanted #dropshipwanted ...